Είμαι ...

Greece
Καλώς Ηρθατε λοιπον! Κατοικώ κυρίως μέσα στο μυαλό μου. Και τα λέμε. Πολλοί λένε οτι μου κάνει κακό. Αλλά δυστήχως δεν μπορώ να σταματήσω να μου κάνω παρέα...

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Liquid Walls

Ειναι  ενα πολυ πολυ μικρο στενο,θεοσκοτεινο δρομακι
και συ καταφτανεις τρεχοντας...
Καπου ξεχνιεσαι και πεφτεις πανω στον τοιχο...
Και περιμενς απλα να παρουν ολα χρωμα..
Μ αγκαλιαζεις και μου λες στο αυτι "Περιμενε,ολα θα γινουν ρευστα"
Ασχημοι ανθρωποι γυρω μου,καγκελα..
Καταπινω...
Κι ακομα τιποτα δεν παιρνει χρωμα,καθως ανεβαινω την σκαλα...
Δεν κραταω τα κλειδια,φοβαμαι οτι θα μου πεσουν..
Κι ερχεσαι και με αγκαλιαζεις,και μου λες "Σε θελω..."
Γυρω μου σιωπη,μονο κατι μικρες μικρες πιτσιλες απο κοκκινο και μπλε αρχιζουν και ξεπεταγονται
απο γωνιες παραθυρων,κι απο τις σχισμες κατω στο δρομο..
Χαμογελας και με σφιγγεις..Ψαχνω το γκριζο γυρω μου και φευγεις...
Σε κυνηγαω αλλα ματαια...
Εχεις εξαφανιστει μεσα στην λαιλαπα του κιτρινου που σε κυνηγησε,
και ολα ειναι χρωματιστα πια και χαρουμενα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου