Είμαι ...

Greece
Καλώς Ηρθατε λοιπον! Κατοικώ κυρίως μέσα στο μυαλό μου. Και τα λέμε. Πολλοί λένε οτι μου κάνει κακό. Αλλά δυστήχως δεν μπορώ να σταματήσω να μου κάνω παρέα...

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Παράθυρο

Καίγομαι...
Μεσα σε μια φωτια που δεν σβηνεται...
Με ανεμους τραγουδιστους τριγυρω μου
να ξυνουν τα σκουριασμενα τους βιολια,
και να με ντυνουν,
ενα νανουρισμα μεγαλο,ματωμενο....
Σαν την φωνη σου...

Καιγομαι...
Στην μεση του πουθενα,
μονο εκει
που μονο εσυ με βρισκεις
και με καλεις κοντα σου...
Παλι πισω στο ξημερωμα...
Πισω στην αγκαλια σου...

Καιγομαι...
Γιατι δεν με παιρνεις απο δω?
Γιατι δεν απλωνεις λιγακι το χερι σου΄
δεν φτανω...
Λυσε με...Τραβα με...
Μεσα στα ονειρα σου...

Δωσε μου να φορεσω το κορμι σου...
Να κοιμηθω στην ακρη των χειλιων σου...
Και μες τον υπνο μου
σκοτωσε με...
Γιατι μονο ετσι μπορεις να με εχεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου